loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پرشین پاتوق
arad بازدید : 212 1392/03/31 نظرات (0)

 

 

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست

پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

نگاهت را قاب می گیرم

در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می بخشد

امروز روز توست

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمی تواند پر کند !

مهربانم تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

عزیزم به اندازه ی وسعت آسمان دوستت دارم

سبدی از گل های یاس و مریم تقدیمت می کنم به خاطر تولد زیبایت

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

گفتم که قلبم را می فرستم چون او خود زیباست مظهرایستادگیست سربه زیر و با نجابتست

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز …

روز میلاد…

روزی که تو آغاز شدی !

تولد مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

هرسال وقتی هزاران شهاب به سمت زمین هجوم می آوردن

از خودم می پرسیدم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا می خوان خودشونو به زمین برسونن؟

و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو

با گام های مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد

گل یاسمنم تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

روزی که متولد شدی خداوند برای من خورشیدی را به زمین فرستاد

تا زندگی ام را گرمی بخشد آن خورشید تو بودی که در آسمان قلب من تا ابد می تابی

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

هزاران سبد عشق و سپاس را سوار بر بال فرشتگان به سوی خداوند خواهیم فرستاد

تا نشان دهیم همیشه شکر گزارش هستیم که ما را لایق داشتن تو دانست

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

لحظه تولد تو یکی از به یاد ماندنی ترین لحظه های زندگی ماست

و خنده های پر مهرت هستی بخش محفل مان عاشقانه دوستت داریم

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

هزاران شعله قرمز برای تو می افروزم

و خود در جشن تولد تو به جای پروانه می سوزم

تا شاید باور کنی صادقانه دوست دارم

تولدت مبارک بهترینم !

پیامک تولدت مبارک | پیامک تولد

با بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ممکن

به روی لطیف ترین گل سرخ برای تو بهترین دنیا می نویسم دوست دارم

تولدت مبارک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لوود شدن سایت برای شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 157
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 11,210
  • بازدید کلی : 658,155
  • گلچین پیشوازها
    code
    لینک باکس