loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پرشین پاتوق
arad بازدید : 808 1392/10/03 نظرات (0)

درحالیکه آیین های در دسترس مدرن ما ممکن است خوشایند به نظر نیایند، پروسه طبیعی بازگشت بدنمان به طبیعت حتی از آن هم پست تر است. حتی قدیمی ترین مردمان هم می دانستند چگونه بین خود و جسد در حال تجزیه فاصله بگذارند. در سال 2003 باستان شناسان انسان هایی باستانی مربوط به 350000 سال پیش در شمال اسپانیا یافتند که مردگانشان را دفن می کردند.

arad بازدید : 608 1391/10/26 نظرات (0)

نوشته شده توسط: Stephan Wagner

EVP & Science

پدیده ی صدای الکترونیکی امروزه یکی از موضوعات سحرآمیز تحقیقات ماوراءالطبیعه می باشد. صدای انسان گونه از منبعی ناشناخته که بر روی تجهیزات الکترونیکی همچون نوار ضبط، دستگاه های دیجیتال ضبط صدا، دستگاه ضبط تصویر و دیگر تجهیزات ثبت می گردند. عجیب اینکه، اصوات در زمان ثبت شنیده نمی شوند و تنها به هنگام پخش مجدد شنیده می شوند.
این تجارب و اسناد از زمان اختراع تجهیزات و دستگاه های ضبط بوجود آمده اند. اشخاص مشکوک چنین دلیل می آورند که اصوات بدلیل امواج رادیویی سرگردان یا به علت ضبط مجدد بر روی نوارهای ضبط صدا بوجود می آیند. محققان سریعا دست به تحقیقات دقیق تر زدند و شهادت دادند و به وضوح هم اثبات نمودند که این اصوات بر روی نوارهای استفاده نشده هم ثبت می شوند. دستگاه های ضبط صدای دیجیتال این موضوع را قوی تر و بهتر اثبات نمودند.

با تمامی این شواهد قوی، باز یک دلیل می ماند که افراد مشکوک به آن استناد می ورزند و آن امواج سرگردان رادیویی می باشد. اما متاسفانه موضوعی که باید به آن اشاره نمود این است که چنین افراد مشکوکی که معمولا بر این گمان هستند که همه چیز به صورت علمی و با دلایل علمی اثبات شده باید پیگیری شود، کمتر تحقیقاتی را در این راستا انجام می دهند تا بتوانند اثبات کنند که این اصوات ثبت شده از امواج رادیویی می باشد و نه صدای ارواح.

تعداد معدودی هم که این آزمایشات را انجام دادند به این نتیجه رسیدند که تئوری امواج رادیویی سرگردان در اینجا دلیل خوبی نبوده و باید از آن هم صرف نظر کنند. به راستی چرا؟ کاملا مشخص است، زیرا که در تحقیقاتی که انجام می دهند متوجه این موضوع می شوند که اصوات ثبت شده اکثرا حتی به سوالات پرسیده شده هم جواب می دهند و این به راستی نمی تواند بر اساس تصادف و اتفاق بوده باشد و حاصل امواج رادیویی سرگردان باشد، حتی گاه دیده شده که ارواح در صداهای ثبت شده آزمایش کننده را با نام کوچک وی صدا می زنند. این شک هم که اصوات از راه دور و از طریق افراد مختلف فرستاده شود نزدیک به صفر می باشد.همچنین، اصوات آنقدر واضح و شفاف می باشند که نمی توان آن را به امواج دیگر نسبت داد. اصوات دریافت شده در رنج های مختلف سنی می باشد، کودکان، نوجوانان، افراد بزرگسال، مرد، زن و ... . برخی از آنها دارای لهجه می باشند و برخی نیز جملات خود را با حالات و احساسات مختلف بیان می نمایند. خواه ناخواه باید قبول کرد که پشت این اصوات یک شخصیت واقعی نهفته است، حال اینکه از هرکجا که باشند.

آنها از کجا آمده اند؟


arad بازدید : 501 1391/10/26 نظرات (0)

 

5-hounted-hotel

            حوله لازم نیست، به هرحال ممنون                

هتل تاریخی کرسنت واقع در Eureka Springs در سال 1886 بعنوان اولین هتل سلطنتی در جنوبی ترین نقطه ی امریکا ساخته شد. کل شهر به داشتن ارواح سرگردان شهرت دارد و مخصوصا چنین به نظر می رسد که این هتل محلی برای تجمع آنان می باشد. اگر روزی قصد دیدن این هتل را داشتنید از اتاق 218 آن صرف نظر کنید مگر اینکه واقعا آدم با شهامتی باشید. داستان از اینجا شروع می شود که: در طول ساخت این هتل، یک بنای سنگی بر روی شخصی سقوط می کند و محل سقوط بنا و محل کشته شدن قربانی همانجایی است که ما شما را از رفتن به آن منع می کنیم، یعنی اتاق 218. اگرچه نام قربانی کشته شده در این حادثه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما کارکنان و کارمندان هتل احتمال می دهند نام وی مایکل بوده باشد.
سوال اینجاست که حالا چرا مایکل تمایل دارد خود را به صورت یک شبه بر همگان نشان دهد؟ هنگامی که به سمت آینه ی حمام اتاق 218 می روید چرا آن اتفاق عجیب رخ می دهد؟ و یا در مورد صدای فوق العاده وحشتناک و ترسناک بچه ای که از بالای سقف درست در بالای تخت خواب می آید؟ لازم به ذکر است این هتل پیش از این، در سال 1930 بیمارستان افراد سرطانی هم بوده. مهمانان هتل بارها روح پرستاری را به صورت سرگردان در راهروی این هتل مشاهده نموده اند. ارواح دیگر شامل دکتر الیس، یک مریض سرطانی و یک پیرزن سفید رنگ، خانمی در یک ردای قدیمی که در طول باغچه ، نشیمن گاه و بالکن به صورت معلق در حال رفت و آمد است. برخی از مهمانان هم از این موضوع شکایت داشته اند که هنگام بیداری از خواب لباس هایشان به صورت نامنظم و پراکنده در اتاقشان ریخته شده. آیا وجود چنین ارواحی در این هتل، صاحبان آن را برای کسب درآمد با مشکل مواجه نمی کند؟ با وجود اینکه ممکن است جواب این سوال مثبت باشد اما باید گفت که این هتل مقصد توریست های بسیاری شده و تور روح در این هتل از بزرگترین منابع درآمد برای صاحبان هتل به شمار می آید.

arad بازدید : 538 1391/09/25 نظرات (0)

 

مطالبی که در این بخش تقدیم حضور شما خوانندگان محترم خواهد شد، مقالات متنوعی در زمینه ی مسائل ماورا الطبیعه، اتفاقات عجیب و اسرار آمیز، مقالات علمی و مسائل دیگر از این دست موضوعات می باشد. برخی از این مقالات به ما درک بهتری از اتفاقات ماوراء طبیعه می دهد و گاه ما را در جهت فهم درست اتفاقات مرتبط به

 

EVP یاری می رساند.


کلمات کلیدی:
NDE : تجربه ی نزدیک به مرگ
OBE : تجربه ی خروج از بدن
REM : حرکت سریع چشم (مرحله ای مهم در حین خواب)


در سال 1991  شخصی به نام پام رینولدز ساکن آتلانتا تجربه ی نزدیک به مرگ (NDE: near-death experience ) داشت. رینولدز به علت نوعی بیماری تحت عمل جراحی اتساع عروقی مغز قرار گرفت و این عمل نیازمند پزشکانی بود جهت خالی کردن خون از مغز. رینولدز، خود لفظ مغز مرده را به کار می برد برای تیم جراحی و برای عملی به مدت چهل و پنج دقیقه. با وجود شروع مرگ بالینی، وی پس از به هوش آمدن چیزهای عجیبی را وصف کرد. وی از تجربه ی خود به هنگام مرگ سخن گفت – مسائلی شبیه به تقابل با مرگ. عجیب تر از آن این بود که رینولدز قادر بود چهره ی جراحان را که در حال برداشتن کاسه ی سر وی بودند وصف نماید.

 

Article

 

تخمین زده شده 18 درصد از کسانی که بعد از ایست قلبی
به هوش آمده اند، تجربه ی نزدیک به مرگ را داشته اند

 

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لوود شدن سایت برای شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 157
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 7,623
  • بازدید کلی : 654,568
  • گلچین پیشوازها
    code
    لینک باکس