loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پرشین پاتوق
arad بازدید : 296 1392/04/25 نظرات (0)

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی

بساط عمر نیرزد به زحمت چیدن

چه چیدنی است که باید نچیده بر چیدش

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی 91

دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است

ساده می افتد ، ساده می شکند و ساده می میرد

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی شعر

سـلامی چو بوی خوش آشـنایی

بدان مردمک دیده روشـنایی

درودی چو نور دل پارسایان

بدان شمـع خـلوتـگـه پارسایی

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی جدید

نـمی‌بینـم از همدمان  درهیچ جایی

دلـم خون شد از غصه ساقی کجایی

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی زیبا

او شراب بوسه می خواهد ز من

من چه گویم قلب پر امید را

او به فکر لذت و غافل که من

طالبم آن لذت جاوید را

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی 92

به چشمی خیره شد شاید بیابد

نهان گاه امید و آرزو را

دریغا آن دو چشم آتش افروز

به دامان گناه افکند او را

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی سال 92

چرا امید بر عشقی عبث بست ؟

چرا در بستر آغوش او خفت ؟

چرا راز دل دیوانه اش را

به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی 2012

وقتی از غربت ایام دلم می گیرد

مرغ امید من از شدت غم می میرد

دل به رویای خوش خاطره ها می بندم

باز هم خاطره ها دست مرا می گیرد

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی 2013

زندگی یعنی :

بخند هرچند غمگینی

ببخش هرچند که مسکینی

فراموش کن هر چند دلگیری

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی 2014

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر می زنه

دلی که ساز عشقتو از همه بهتر می زنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای

عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی فروردین ماه

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم

خورشید فردا مال تو٬ ببخش که عاشقت شدم

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی اسفند ماه

بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین

نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود

غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی گریه دار

مرا با آتش عشقت بسوزان

و نترس زیرا اشک چشمانم آن را خاموش می کند

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی غمگین

شاعر شعر حقایق نیستی

مثل من مجنون عاشق نیستی

من همیشه دوستت دارم ولی

این توئی که مثل سابق نیستی

جملات عاشقانه سکوت و تنهایی تیکه دار

اشک من بارون غربت

تو دلم غبار حسرت

من برات سوغاتی دارم

یه سبد گل محبت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لوود شدن سایت برای شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 157
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 2,872
  • بازدید سال : 10,746
  • بازدید کلی : 657,691
  • گلچین پیشوازها
    code
    لینک باکس