loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پرشین پاتوق
arad بازدید : 898 1391/10/02 نظرات (0)

دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه

Oozi Earth Adventure یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد. داستان این بازی کم حجم  که از گرافیک دو بعدی بهره مند است در مورد یک خلبان به نام Oozi می باشد که در یک سیاره ناشناخته گرفتار شده است. Oozi که در واقع خلبان یک سفینه فضایی می باشد پس از خراب شدن سفینه اش مجبور شده است به خانه باز گردد و در این بین دشمننان زیادی وجود دارند که تصمیم در نابودی Oozi دارند. حال شما باید در نقش این خلبان ظاهر شوید و به وی کمک کنید که بتواند به خانه بازگردد. در طول بازی شما با دشمننان مختلفی روبرو می شوید که بیش از 10 دشمن قدرتمند هستند و شما باید تمامی قابلیت ها و قدرت هایی که دارید را کشف کرده و از آنها در مراحلی که پیش رو دارید استفاده کنید و در نهایت به مقصد برسید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت پرشین پاتوق دریافت نمایید.
arad بازدید : 1027 1391/09/14 نظرات (0)

بازي كامپيوتري رابينسون كروزو Adventures of Robinson Crusoe 1.04 رابينسون كروزو رو از كتاب معروف رابينسون كروزو با داستان هاي بي نظيرش در جزيره اي اسرار اميز و خالي از سكنه همه ما شنيده ايم يا حد اقل فيلم يا كارتون اين داستان ها را مشاهده كرديم بازي رابينسون كروزو كه اماده دانلود شده است تمامي اين اتفاقات جالب و هيجان انگيز رو در بازي به نمايش مي گذارد شما در اين بازي نقش رابينسون كروزو را داريد و بايد از مراحل مختلف و سختي ها و دشواري هاي بگذريد اگر  به دنبال هيجان و كمي فكر در يك بازي با گرافيك مناسب هستيد اين بازي زيبا رو به شما پيشنهاد ميكنيم دانلود اين بازي كامپيوتري به صورت دانلود لينك مستقيم به همراه كرك از ميهن دانلوددريافت كنيد و لذت ببريد.

 

قابلیت های کلیدی بازي كامپيوتري رابينسون كروزو Adventures of Robinson Crusoe 1.04:
مراحل زياد و گوناگون
گرافيك بالا در عين حجم كم بازي
تعيين سختي بازي در مراحل مختلف
كرك شده و بازي به صورت كامل و بدون محدوديت
قابل نصب روي ويندوز ويستا  و ايكس پي
- و ...

arad بازدید : 384 1391/08/20 نظرات (0)

 دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نفرین شدگان

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی کامل همراه بالینک جداگانه ی کرک معتبر SKIDROW  |

نام بازی: Painkiller Hell and Damnation
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : Sep 2012
نوع  فایل : دمو
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Nordic Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : The Farm 51
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Painkiller Hell and Damnation عنو ان یک بازی تخیلی اکشن است که نسخه ی کامل آن هم اکنون آماده دریافت است. را راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت  با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.

دشمنان عجیب و غریب و گاها با هوش مصنوعی نسبتا بالا باعث ایجاد خستگی در شما می شوند و این سوال برای شما پیش می آید کگه آیا طرح دیگری برای طراحی چنین کرکتر هایی وجود نداشت ؟ امید است این بازی نیز مانند نسخه ی قبلی خود بتواند کاربران خاص خودش را جذب نماید.ژانر این بازی اکشن است . بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.



  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد

  راهنمای نصب بازیPainkiller Hell and Damnation :

محتویات پوشه ی SKIDROW را در محل نصب بازی کپی نمایید.

SYSTEM REQUIREMENTS 


System Requirements

OS:Windows XP SP3, Windows Vista/7
Processor:Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:5 GB HD space
Sound:DirectX Compatible

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬





 دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نفرین شدگان دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نفرین شدگان دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نفرین شدگان

لینک های دانلود


arad بازدید : 1005 1391/08/09 نظرات (0)
دانلود Dark Heritage Guardians of Hope Collectors Edition v1.0 بازی فکری
Dark Heritage Guardians of Hope Collectors Edition یک بازی سراسر هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک سنگ جادو می باشد که در یکی از جزایر گم شده است. در واقع یکی از پروفسورها با شما تماس خواهد گرفت و شما را به این جزیره مرموز دعوت خواهد کرد. شما در این جزیره باید به مکان های مختلف و بعضا ترسناک سر بزنید و تمامی اشیاء و لوازم مورد نیاز را بیابید و مراحل را به پایان برسانید. در برخی از قسمت های بازی شما با پازل هایی نیز روبرو خواهید شد که با پاسخ دادن به آنها مرحله تکمیل خواهد شد. سپس با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف می توانید به ستگ جادو دسترسی پیدا کنید و جهان را نجات دهید. این بازی از گرافیک بسیار مناسبی بهره مند است و داستان جالبی را دنبال می کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لوود شدن سایت برای شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 157
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 7,563
  • بازدید کلی : 654,508
  • گلچین پیشوازها
    code
    لینک باکس