loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پرشین پاتوق
arad بازدید : 501 1391/10/26 نظرات (0)

 

5-hounted-hotel

            حوله لازم نیست، به هرحال ممنون                

هتل تاریخی کرسنت واقع در Eureka Springs در سال 1886 بعنوان اولین هتل سلطنتی در جنوبی ترین نقطه ی امریکا ساخته شد. کل شهر به داشتن ارواح سرگردان شهرت دارد و مخصوصا چنین به نظر می رسد که این هتل محلی برای تجمع آنان می باشد. اگر روزی قصد دیدن این هتل را داشتنید از اتاق 218 آن صرف نظر کنید مگر اینکه واقعا آدم با شهامتی باشید. داستان از اینجا شروع می شود که: در طول ساخت این هتل، یک بنای سنگی بر روی شخصی سقوط می کند و محل سقوط بنا و محل کشته شدن قربانی همانجایی است که ما شما را از رفتن به آن منع می کنیم، یعنی اتاق 218. اگرچه نام قربانی کشته شده در این حادثه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما کارکنان و کارمندان هتل احتمال می دهند نام وی مایکل بوده باشد.
سوال اینجاست که حالا چرا مایکل تمایل دارد خود را به صورت یک شبه بر همگان نشان دهد؟ هنگامی که به سمت آینه ی حمام اتاق 218 می روید چرا آن اتفاق عجیب رخ می دهد؟ و یا در مورد صدای فوق العاده وحشتناک و ترسناک بچه ای که از بالای سقف درست در بالای تخت خواب می آید؟ لازم به ذکر است این هتل پیش از این، در سال 1930 بیمارستان افراد سرطانی هم بوده. مهمانان هتل بارها روح پرستاری را به صورت سرگردان در راهروی این هتل مشاهده نموده اند. ارواح دیگر شامل دکتر الیس، یک مریض سرطانی و یک پیرزن سفید رنگ، خانمی در یک ردای قدیمی که در طول باغچه ، نشیمن گاه و بالکن به صورت معلق در حال رفت و آمد است. برخی از مهمانان هم از این موضوع شکایت داشته اند که هنگام بیداری از خواب لباس هایشان به صورت نامنظم و پراکنده در اتاقشان ریخته شده. آیا وجود چنین ارواحی در این هتل، صاحبان آن را برای کسب درآمد با مشکل مواجه نمی کند؟ با وجود اینکه ممکن است جواب این سوال مثبت باشد اما باید گفت که این هتل مقصد توریست های بسیاری شده و تور روح در این هتل از بزرگترین منابع درآمد برای صاحبان هتل به شمار می آید.

arad بازدید : 311 1391/09/25 نظرات (0)

 

5-hounted-hotel     

اقامتگاه فرانسوی در New Orleans آنچنان خالی از ارواح نیست

New Orleans شهر مرموزی است. قدم زدن در خیابان های اقامتگاه فرانسویان این موضوع را به شما ثابت می کند که به نظر ارواح در تمامی مکان ها حضور دارند. گزارشات فراوانی از اتفاقات مربوط به ارواح گزارش شده و دارای هتل ها و مسافرخانه های فراوانی است که این موضوع را به رخ بازدیدکنندگان از سرتاسر دنیا کشانده. یکی از آنها هتل پروونشیال می باشد.

به نظر یک افسر سابق ارتش زمین این هتل را تسخیر نموده. گزارشات فراوانی از باز و بسته شدن درب ها گرفته تا شنیدن اصوات مرموز و جای پا به هنگامی که کسی در آن اطراف نمی باشد گزارش شده. جلسات احضار ارواح مکررا و طی سال های متعدد در این هتل برگزار گردیده، تصاویر و صداهای بسیاری در این زمینه ضبط و ثبت گردیده، به طور مثال صدایی که می گوید: "به دیانا بگویید مجبورم بروم". یکی از خانم های مهمان در این هتل گزارش می دهد شبی توسط یک دست از روی تخت کنده شده و به طرف دیگر اتاق در حالی که از ترس در حال جیغ زدن بوده، پرتاب شده. شخصی دیگر چنین گزارش می کند: افسری را که به شکل جسم مادی بوده و در یونیفرم قدیمی قرار داشته و سپس در هوا ناپدید شده، به چشم مشاهده نموده. به راستی چرا باید یک افسر ارتش، پروونشیال را تسخیر نماید؟ تضمینی برای ماندن در این هتل وجود ندارد و به طور قطع از پدیده هایی که خواهید دید هراس خواهید کرد.

arad بازدید : 352 1391/09/13 نظرات (0)

9

تصویری از کتابخانه ی Combermere Abbey که در سال ۱۸۹۱ توسط سایبل کاربت گرفته شده. تصویر مردی که در سمت چپ تصویر نشسته به وضوح قابل رویت می باشد. سر، یقه و دست راست این روح واضح تر از اجزای دیگر دیده می شود. چنین حدس زده می شود که تصویر گرفته شده از این روح، مربوط به لرد بزرگ،Combermere باشد.


این لرد بزرگ، در اوایل سال ۱۸۰۰ فرمانده ی نظامی بریتانیا بوده که در خلال جنگ های مختلف نام و شهرت وی گسترش یافت. این کتابخانه در Cheshire واقع در انگلستان به سال ۱۱۳۳، توسط راهبی به نام بندیکتین بنا نهاده شد. در ادامه و در سال ۱۵۴۰، پادشاه هنری هفتم راهبه ها را از این محل بیرون راند  و سپس این مکان، جایی شد برای اسکان شخصی به نام "سر جرج کاتن". بعدها در سال ۱۸۱۷ شخصی که در تصویر می بینید به نام "سر جرج" از نوادگان کاتن لقب لرد بر خود نهاد و این چنین حکمران منطقه ی باربادو گردید. امروزه این مکان، تبدیل به هتلی پر آوازه و مکانی جذاب برای بازدید گردشگران شده. لرد Combermere در سال ۱۸۹۱ توسط یکی از افراد معترض به نوع حکومت وی به کام مرگ فرو رفت.


در زمانی که این عکس گرفته شد، مراسم تدفین Combermere چند مایل دورتر در حال انجام بود.نکته ی جالب دیگر در مورد این لرد بزرگ، اتفاقات پارانرمال مشهوری است که در ارتباط با این شخص رخ داده و به وی نسبت می دهند. مانند "تابوت متحرک" در باربادو. تابوتی در سردابه ی خانوادگی Chase که با وجود مهر و موم بودن در آن سردابه، در هر بار بازگشایی شاهد حرکت تابوت از گوشه ای به گوشه ی دیگر بوده اند. کارشناسان متخصص پارانرمال پس از بررسی این موضوع، لرد Combermere را عامل محرک در این موضوع دانستند.

arad بازدید : 441 1391/09/13 نظرات (0)

 

9

این عکس در خلال عملیات تحقیقاتی در گورستان Bachelor’s Grove حوالی شیکاگو بدست انجمن تحقیقاتی ارواح (GRS ) گرفته شده.در دهم آگوست سال 1991، چند تن از اعضای انجمن GRS در گورستانی متروکه و کوچک در حاشیه ی شکارگاه Rubio Woods واقع در حومه ی شهر Midlothian   در بخش Illinois ، به سر می بردند. یکی از مشهورترین گورستان های شبه زده ی امریکا. این گورستان مکان گزارش بیش از 100 مورد مختلف از وقایع عجیب شامل ظهور شبح، صداهای غیر قابل وصف، و حتی گوی های تابان نور  بوده.

یکی از اعضای گروه GRS به نام Mari Huff در حال گرفتن عکس سیاه و سفیدی با دوربین سرعت بالای مادون قرمز در منطقه ای که در آن گروه توانسته بود به کمک تجهیزاتش موارد غیر عادی را ثبت نماید، بود. به جز اعضای گروه کسی در گورستان وجود نداشت. هنگامی که عکس ظاهر شد، حاصل چنین بود: زنی جوان و تنها که پوشش سفیدی بر تن داشت و بر روی سنگ قبری نشسته. اعضای بدن وی اندکی شفاف بوده و نوع پوشش، حکایت از نوع خاصی از پوشش بود که به زمان های خیلی دور بر می گشت.
دیگر ارواح دیده شده در این گورستان به اشکال مختلف وصف شده اند، در لباس و ردای راهبه ها و روح مردی با نور زرد رنگ.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لوود شدن سایت برای شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 157
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 7,670
  • بازدید کلی : 654,615
  • گلچین پیشوازها
    code
    لینک باکس