loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پرشین پاتوق
arad بازدید : 909 1391/07/05 نظرات (0)

کلید ها و کی های جدید کاسپرسکی Kaspersky 2012 key

در این پست از پاتوق یو  کلید فعال سازی کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . 
تاریخ انتشار:  91/07/03

 

 

نحوه استفاده از کلید ها:
- ارتباط اینترنت خود را قطع کنید

- بر روی آیکون برنامه کلیک کنید تا پنجره ی آن باز شود
- در قسمت پایین برنامه بر روی گزینه ی License کلیک کنید
- بر روی گزینه ی Activate new license کلیک کنید
- در قسمت مربوطه این کد را وارد نمایید ۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱X 
- در این مرحله یک پنجره ی خطا مشاهده می شود . بگذارید برنامه کار خود را انجام دهد
- در پنجره ی جدید باز شده کلید فعال سازی خود را بر طبق نوع آنتی ویروس خود وارد نمایید.

arad بازدید : 434 1391/07/04 نظرات (0)

ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر با نرم افزار فارسی SaiedSoft Multi User Login

حتمالا شما هم با مشکل ورود تک کاربره به یاهو مسنجر مواجه شده اید . اگر دوست دارید با تعداد بیشتری از آیدی های یاهوی خود به محیط یاهو مسنجر وارد شوید ؛ می توانید از نرم افزار SaiedSoft Multi User Login  استفاده کنید . این نرم افزار امکان ورود به محیط چت و اد لیست شما را با تعداد زیاد آیدی فراهم می کند . با نرم افزار SaiedSoft Multi User Login می توانید نرم افزار Yahoo Messenger را بیشتر از یک بار اجرا کنید. به طوری که می توانید هم زمان با دو یا بیشتر از یک آی دی Sign In کنید.

arad بازدید : 509 1391/07/04 نظرات (0)
جستجو و مشاهده نقاط مختلف کره زمین با آخرین نسخه Google Earth v6.2.2.6613

| نسخه جدید Google Earth v6.2.2.6613 جایگزین نسخه قبلی شد|

Google Earth نا م نرم افزار مجازی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در سرتاسر سیاره پهناور زمین  بسادگی به گشت و گذار بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به دنبال شهر خود بگردید و برای مشاهده جزئیات بهتر از محل زندگی خود مانند، مدرسه ها، مساجد، مکان های تاریخی و حتی منزل خود برروی تصاویر گرفته شده از ماهواره از محل مورد نظر زوم نموده و آنها را بزرگنمایی نمایید. Google Earth Pro نسخه ارتقاء یافته این نرم افزار می باشد، این نسخه قابلیتهای بسیار زیاد دیگری دارد که شامل عکس گرفتن، ساختن فیلم، یا چاپ با امکانات پیشرفته و غیره از جمله آنها می باشند. Google Earth Pro قدرت جستجوی گوگل را با تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی های زمین و نمایش ساختمان ها بصورت سه بعدی همراه می سازد تا اطلاعات تصویری ازسرتاسر جهان را در سر انگشتان شما قرار دهد. علاوه بر بهبودنمایش سه بعدی تصاویر توسط این برنامه، قابلیت جدید افزوده شده شگفت انگیز در این نسخه از نرم افزار این است که می توانید کهکشان های بیرون جو وسیارات مختلف دیگر را به آسانی وبا جزئیات تماشا نمود، هچنین می توانید تغییرات جهانی در اثر گذشت زمان را مشاهده نمود، چنانچه کنجکاو هستید بدانید همسایگی شما بر اثر گذشت زمان چگونه تغییر نموده است، Google Earth کلید دسترسی به گذشته را به دستان شما می دهد. با یک کلیک ساده می توانید چگونگی پراکندگی شهری، ذوب کوههای یخی عظیم الجثه، فرسایش در منطق ساحلی، و غیره را مشاهده نمایید.

قابلیت جدید اکتشاف افزوده شده دراین نسخه ، حالت شبیه ساز پرواز (Flight Simulator) می باشد، به گونه ای که با انتخاب منوی Tools ، وارد گزینه Flight Simulator شوید، حال می توانید در میان ساختمان های سه بعدی شهر های معروف جهان مانند San Francisco, Baltimore, Atlanta, Raleigh, Charlotte پرواز کنید. همچنین می توانید به اعماق اقیانوس های شیرجه روید و در این ویژگی می توانید در مکانهای مختلف اقیانوسها شیرجه روید و محتوا های اختصاصی از شرکای این نرم افزار مانند BBC و National Geographic مشاهده نموده و حتی بقایای کشتی شکسته تایتانیک (Titanic)‌ را بصورت سه بعدی مشاهده نمایید.

 

 


arad بازدید : 320 1391/07/04 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید و نهایی اینترنت سکوریتی آ وی جی - AVG Internet Security v12.0 Build 1890a4669

| نسخه جدید AVG Internet Security 2013 v13.0.2677 Build 5774 جایگزین نسخه قبلی شد|

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 13 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.

arad بازدید : 374 1391/07/04 نظرات (0)
ابزاری برای نمایش خودکار متن شعرها در زمان پخش آهنگ های مورد علاقه شما با MiniLyrics v7.4.17

| نسخه جدید MiniLyrics v7.4.17 جایگزین نسخه قبلی شد|

گوش دادن به موسیقی و آهنگ های مورد علاقه امروزه به عنوان یکی از بهترین سرگرمی های هر فرد می تواند محسوب شود. گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه از خوانندگان محبوب که شاید هر یک از آن ها نیز برای هر فرد دارای خاطره ای باشد. در کشور ما بسیاری از افراد و به خصوص جوان تر ها به موسیقی و آهنگ های غیر ایرانی نیز بسیار علاقه دارند. خوانندگان غربی که شعرها و آهنگ های آنان ممکن است برای هر کاربر بسیار مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از افراد علاقه مند به این دسته از آهنگ ها به علت ضعف در زبان و درک شعر آهنگ های مورد علاقه خود دچار مشکل می شوند و برای فهم بیشتر از شعر مورد نظر خود در اینترنت به دنبال متن شعر ( Lyric ) آن آهنگ خواهند گشت.

MiniLyrics نام نرم افزاری می باشد که کاربران می توانند به کمک آن متن شعرهای مربوط به آهنگ در حال پخش را مشاهده نمایند. به کمک این نرم افزار که به صورت خودکار در هنگام پخش آهنگ مورد علاقه کاربر اقدام به نمایش متن شعر نیز می کند کاربران می توانند از ویژگی های دیگری همچون قابلیت پشتیبانی و سازگاری این نرم افزار با 19 پخش کننده مختلف ، قابلیت استفاده از نرم افزار بر روی Windows Mobile ، دارای چندین پوسته مختلف برای تغییر ظاهر نرم افزار و ... استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Crintsoft می باشد.

 

 

 



تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لوود شدن سایت برای شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 157
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 343
  • بازدید سال : 7,594
  • بازدید کلی : 654,539
  • گلچین پیشوازها
    code
    لینک باکس